Re: gnome - esd - kisa sesler

   Son günlerdeki mektupları okuduktan sonra ben de bu işi merak edip
kendi bilgisayarımda denedim.  Bende de sid kurulu ama ALSA yerine OSS
kullanıyorum.  Önceden gnome'un seslerini kullanmadığım için ne onlar ne
de ESD açıktı. ESD etkin değilken gstreamer tercihlerinde (multimedia
systems selector) test düğmesi düzgün çalışıyor.  ESD'yi açınca nedense
"Failed to construct test pipeline for 'OSS - Open Sound System" diye bir
hata çıkıyor.  (Eğer gnome sesleri de açılmışsa ayrıca cızırdıyor da ama
bu galiba olması gereken, hata anlamında bir cızırtı.)  Ama ilginç bir
nokta seçeneklerde yalnızca OSS olması.  ESD'yi seçme imkânı yok.  Yani
testin çalışmaması bundan da olabilir.  Tabii o zaman niye ESD burada
gözükmüyor?  Bir de bazı durumlarda test düğmesi uygulamayı takılı durumda
bırakıyor.  Ama ne zaman olduğunu anlamadım.  ESD ile sistem seslerini
duymak da sorunsuz. gstreamer-esd ve pek çok başka gstreamer paketi de
kurulu.  Sorunların kaynağı konusunda fikri olan var mı?