Re: gnome - esd - kisa sesler

On Wed, 01 Dec 2004 15:21:14 -0500, Ali Alphan Bayazit
<listeci@bayazit.net> wrote:

> selamlar

> gnome ses araci ne bilemiyorum ama,
> "desktop/sound" altinda, "sound events" icersinde sesleri calmaya
> calistiginizda ne buldunuz, calismiyor mu?
> gnome-audio kuruludur diye kabul ettim.
calisiyor ama ses calmak yerine cizirdiyor

> gnome'un sistem sesleri degismediyse gstreamerdan bagimsiz, burdan da
> gstreamer gerektiren bir uygulamayi test ettiginiz sonucu cikartiyorum
> bence gstreamer'i simdilik bosverin, sistem seslerini calistirmaya bakin
sistem sesleri dedigim gibi sadece cizirdiyor.
> gstreamer icin baska bir cozum oneririz sonra
>
> kolay gelsin
>
> --
> A. Alphan Bayazit
> http://www.bayazit.net/alphan

son edindigim gozlemler de soyle:

ses sunucusu acikken ve "multimedia systems selector" de esd
seciliyken xmms ve music player guzelce simultane calisiyorlar hatta
onlar calisirken sistem sesleri duzgun cikiyor. fakat mp3 calmaz iken
yine cizirdiyor sistem sesleri.

ses sunucusu kapaliyken alsa dan dmix plugini vasitasiyla birden fazla
programdan ses alabiliyorum. fakat hala gnome sistem seslerini
duyamiyorum.

gnome sistem sesleri disinde sound server acikken (esd) veya
kapaliyken (alsa dmix) hersey duzgun calisiyor. gaim in seslerini de
gnome sistem sesleri kategorisine sokmak istiyorum. cunku onlar da
kisa oldugundan cizirtidan ibaret.

--
Can Burak Cilingir
http://canb.net/