Re: Döküman geliştirme ortamı

Selam,

* bilginx@boun.edu.tr [2004-12-01 05:49:34+0200]
>  Ben su anda latex'i windows ortaminda kullaniyorum. Word kullanip sinirimi
> bozmuyorum cogu zaman.

LaTeX, Windows altinda kendini gurbette bicare hisseder.  Bence ona
eziyet etmeyin :-)

> Su an Latex GUI icin debian altinda ne kullaniyorsunuz.

Lyx (xforms yerine qt surumunu oneririm, yani lyx-qt).

GUI istemiyorsaniz: vim + vim-latexsuite veya emacs + auctex

> Latex dosyasi icin spell check icin ne tavsiye edersiniz?

Turkce icin?  Daha duz metni halledemedik :-)  Sabanci universitesinde
hazirlanan imla denetleyicinin ozgur kod yapilmasi icin onca zamandir
kulis yapiyorum, sesim kisildi artik.  Bir 'Petition'mi duzenlesek buna?
Ozgur kod yapsinlar, ilk isim o koda "input file is in TeX format" [1]
eklemek olurdu.

[1] Ayrintili bilgi ispell(1) veya aspell(1) -> '-t' secenegi