Re: debian securitry devam

 --- Recai Oktas <roktas@omu.edu.tr> wrote:
> * Ali Alphan Bayazit [2004-11-29 15:24:09-0500]
> destekler, testing /
> pek anlamli degildir.
> guncellenerek testing/unstable'a
> yukseltmeye aday
> calisiyorlar.

> surum kullanmak ya da
>
> Burada ustu ortuk olarak soyle bir ilke var
> esasinda.  Apt kaynaklarina
> security.debian.org'i ekliyorsaniz diger arsivlere
> bulasmamaniz gerekir.
> "stable + security": son kullanici bu ikiliden
> sasmamalidir.  Debian'in
> bir "release" sorunu oldugu dogrudur, fakat bu sorun
> [...]
Ev kullanicisiyim fakat ogrenmek amacli server
kuruyorum.Guvenliklerini kapatiyorum vss.. derken
ogreniyorum.Tezat olu&#351;turabilir fakat hem desktop
amacli hemde server amacli kullaniyorum acikcasi :)
ama ona ragmen kati güvenlik kurallari koydum acikcasi
benimki tam melez sistem oldu hatta ne oldugu belirsiz :)

Moving house? Beach bar in Thailand? New Wardrobe? Win £10k with Yahoo! Mail to make your dream a reality.
Get Yahoo! Mail www.yahoo.co.uk/10k