Re: Döküman geliştirme ortamı

Selamlar,

On Mon, 2004-11-29 at 22:59 +0200, Çağatay Tengiz wrote:

> * Çoğunlukla metin tabanlı olacak
> * Finansal bir takım formüller içerebilir
> * Kod blokları içerebilir
> * Akış diyagramları içerebilir
> * Sistem dinamiği modelleri içerebilir
> * Program ekran görüntüleri içerebilir.
>
> Bu durumda bana ne önerebilirsiniz? Docbook denilen ortam uygun
> olabilir
> mi?

(la)tex kullanabilirsiniz ama, tex'in amaci sablon hazirlamak degil,

ben olsam docbookla baslardim,
diyagram ve modeller icin nasil olsa tex'de figur kullanicaksiniz,
docbook da daha zor olamaz, en kotu ihtimalle resim olarak koyarsiniz.

matematik formulleri icin tex'in ustunlugu tartisilmaz, aslinda docbook
kendinden yapabiliyor mu bilemiyorum. ama mathML kullanabiliyorsunuz bir
sekilde.
tahmin ediyorum pek sorun olmaz, en azindan tex'den zor olmaz

kolay gelsin

--
A. Alphan Bayazit
http://www.bayazit.net/alphan