Re: Hatali upgrade

On Tue, 23 Nov 2004, Ali Alphan Bayazit wrote:

> selamlar,

> bu aralar gecis donemi kisa zamanda duzelir (belki duzelmistir bile)

   Ben de bu akşam benzer bir durum yaşadım.  Sid kullanıyorum.  Paketleri
güncelledim.  Ondan birkaç dakika sonra başka bir paket kurayım dedim.
İstediğim paketleri dselect'te seçince bağımlılık hatası aldım.  İlk başta
hatanın ne olduğunu anlayamadım çünkü istediği tüm paketler kuruluydu ama
daha ayrıntılı bakınca istenen paketle kurulu paketin sürüm numaralarında
bir uyuşmazlık farkettim.  Ama daha yeni güncellemiştim!  Biraz
şaşkınlıktan sonra tüm sistemi tekrar güncelledim, bağımlılık hatası
da ortadan kalktı.  (Bu sorunlu numaralı paketler de gnome paketleriydi bu
arada.)

   Ama o kadarla bitmedi.  Mutlu bir şekilde gdm'den güncellenmiş
sistemime gireyim deyince gnome'la ilgili şeyler ortaya çıkmadı.  bari
gnome-session'u kendim çalıştırayım dedim ama zaten çalışıyor çıktı.
Acaba gnome-panel niye çalışmadı, kendim çalıştırayım, deyince gnome-panel
bulunamadı.  Kurulu paketlere bakıp nedense artık gnome-panel'in mevcut
olmadığını gördüm.  Tekrar kendim ekleyince çözüldü.

   Anlaşılan bu günlerde gnome güncellemeleri biraz sarsıntılı...