Re: Hatali upgrade

selamlar,
On Tue, 2004-11-23 at 03:00 +0200, alp ozkan wrote:

> Sarge üstünde gnome 2.6 kullanicisiydim.  Pek fazla upgrade yapmam ama
> synaptic ile tüm yükseltmeleri isaretledim ve bakmadan upgrade yaptim.
>  Sonuc, gnome 2.8'e yükselmeye calisti bu sirada 2.6 gitii  ama 2.8
> eksikler nedeniyle kurulamadi, sonra neler yaptiysam 2.8'i kaldiramaz
> oldum nautilus kurmak istedigimde gelen yanit:

bu aralar gecis donemi kisa zamanda duzelir (belki duzelmistir bile)

apt-get remove libgnome.*
ile gnome un cogunu kaldirabilirsiniz
eger paket kurulmu tamamlanmamissa, muhtemelen dpkg -r o paketi kaldirir

yalniz ben olsam 2.8 i unstable'dan yuklerim (ki oyle yaptim)
simdi yazmak biraz uzun geldi, suraya bakabilirsiniz unstable sizin
depolariniz arasinda degilse:

http://www.debian-tr.org/?q=debian-apt-pinning

biraz fazla olabilir sizin ihtiyaciniz icin ama isinize yarar

kolay gelsin
--
Ali Alphan Bayazit <alphan@princeton.edu>