xandros, debian

merhaba,

uzunca bir süredir debian kullanıyorum. artık debian
bilgisayarlarımdan birinden hiç kaldırmadığım ve işlerimin tamamını
onunla halletiğim bir dağıtım haline geldi. ancak diğer bilgisayarımda
alıştırma yapmak amacıyla farklı dağıtımlar da kuruyorum.

elimde xandros 2.0 deluxe edition un 2 tane cd si var ve evdeki
bilgisayarıma kurulu. (ikinci cd packages cd ve içindekiler
kurulabiliyor) bu konuyu burada açmamın sebebi xandros un tam
anlamıyla olmasa da debian temelli olması ve repository olarak deb
paketlerinden faydalanması ve apt depolarını kullanabilmesi.

xandros a tıpkı debian gibi synaptic yerine xandros networks adında
internetten indirme ve bağımlılıklarıyla birlikte kurabilme yeteneğine
sahip bir araç kullanıyor. gerçi karşılaştırma yapmam gerekirse
synaptic kadar yetenekli değil ama önemli bir özellik, hem web arayüzü
ile ücretli-ücretsiz kimi yazılımları da seçme olanağı veriyor. (tabi
en büyük fark xandros ticari amaçlı bir dağıtım)

benim sormak istediğim ise-daha önce xandros denemiş
arkadaşlara-(xandrosun depo adreslerinde çok fazla paket seçeneği yok,
en azından default olarak gelen iki adreste) xandrosun kullanabileceği
deb paket depolarının olduğu internet adresleri nelerdir, bana tavsiye
edebileceğiniz  linkler var mı?

şimdiden teşekkür ederim...