Re: s3 prosavage ddr on-board ekran kartý hatasý.

Pzt, 2004-11-22 tarihinde 15:06 +0200 saatinde,
murat.kilic@linux-sevenler.org yazd:
> Sagolun,ama bu durumda yaplacak birseyler olmali,sonucta win degil ki format
> cozum olsun:}}birde dial up baglant ile nette dolanmaya calisanlar icin surum
> bulmak zor olabiliyor,bu surum icin 1 aya yakin bekledim,ilk elime gecen
> cd'lerde bozuktu.yani mevcut surum uzerinde problemi mi cozebilirsem daha iyi
> olacak.

Aslnda biimlendirmek (format) dnda bir alternatif var ama salkl
alp almayaca tam olarak belirsiz; ekran kartn pas geip
framebuffer device (pencere tamponu aygt olarak trkeye
evrilebilir). Ama daha nceki mesajmda da belirttiim gibi Woody R3'n
iindeki yazlmlar olduka eski ve eer _salaml garanti_ olmasn
istediiniz sunucu kurmuyorsanz kullanm pek de yerinde olmaz
(nacizane grmdr). Tabii Sarge CD'si kullanp datm ykseltme
(dist-upgrade) seeneiyle sadece yazlmlar gncelleyebilirsiniz (yine
biimlendirmeye gerek kalmaz).

Ben Balkesir'de ikmet ediyorum, eer kargo masraf sorun olmayacaksa
Ubuntu ve Sarge'n 1. ve 2. CD'sini gnderebilirim .

> konsoldan donanim denetimi nasil oluyor?sanirim bu isimi kolaylastirabilir?
>
> Tekrar sagolun
> murat

Erin EKER UIN: 82166138 Jabber: ercineker@jabber.org * Phaedrus wishes
he could get a machine that consists of Sparc IO, Alpha Processors and
sleek design of an SGI  And intel prices -- Seen on #Linux