Re: s3 prosavage ddr on-board ekran kartý hatasý.

Öncelikle ilginiz icin tesekkürler.tabiiki kargo sorun olmaz,boyle bir iyilik
yaparsaniz sevinirim.
kargo adresim:
Murat Kýlýç
BSH Profilo Elektrikli gerecler sanayi A.S. Lojistik AW depo
Tel: 0 282 736 63 88 (direkt)
Fevzipasa mh. Batur sk. Cerkezköy / Tekirdag

Tekrar çok sagolun.
Bir de ek olarak, Bir yerlerden  ekran kartim icin
" s3savage-driver_1.1.23t-1_i386.deb " driver buldum ancak floppyyi mount
ettigim halde buradan yukleme yapamadim.
apt-get install olmadi dogal olarak.apt-get setup ile resources dosyasina
floppiyi de atayim dedim diger cd ler veya sunuculari tanittigim halde floppiyi
tanitamadim,ekleyemedim.floppiden yukleme sansim var mi acaba??

Tesekkurler
murat