Re: Sarge kurulumnda Ext3 hatası [Sorun çözüldü]

Selamlar,

Başta Serdar Aytekin olmak üzere, tüm listeye çok teşekkür ederim, tekrar... Mail listelerinde sorunların çözümünün de yazılması gerektiğine inandığım için tekrar listeyi rahatsız ediyorum. Daha önce yazdığım gibi, Serdar Bey'in verdiği adresten net-install cdsinin image'ını indirip CD'ye yazdım ve açılışı onunla yaptığımda sorun tamamen çözüldü. Hatta kurulumda bulmadığı ethernet kartını da buldu... (hatta laptop'taki kızılötesi modemi bile... :) ) Sanırım benim daha önce kullandığım iso sorunluymuş. keşke nereden indirdiğimi hatırlasam da, orayı ve sizleri bu konuda uyarabilseydim.

Herkese iyi çalışmalar dilerim..

Sevgiyle, Linux'la...

Emre