Re: Sarge kurulumnda Ext3 hatası

    BM> ...  (acaba sfdisk icin 'minor' bug mi
    BM> yollasak?  Installer hala sfdisk mi kullaniyor?)

sfdisk degil cfdisk.  Daha onemlisi, (simdi vmware ile baktim) debian
installerina sfdisk gostertmek icin ugrasmak lazim artik.  Bolum
IDleri ve ext2/ext3 icin soyledigim dogru, ama siz beni dinlemeyin --
ben installerla kurmuyorum debiani uzun zamandir, yanlis/kafa karistiran
seyler soylebiliyorum.  Serdar bey cok iyi anlatiyor, onu dinleyin.

(ozur dilerim bu arada)

BM