Re: cd'leri harddiske aktarma

Merhaba,

Paketlerin diske atip oradan kurulum yapmak istemenizin ozel bir nedeni varmi bilemiyorum ancak;

# apt-setup

ile kurulum yapmak istediginiz medyayi sisteme tanitabilirsiniz. Burada cdrom surucusunden kurulum
yapma secenegi sizin icin uygun olacaktir.

Bu elinizdeki cd'leri sirayla tarayip /etc/apt/sources.list dosyasina gerekli kaydi girer.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin