Re: Sarge kurulumnda Ext3 hatası

    EK> ... Disk bölümlendirme
    EK> kısmına geldiğimde diski formatlamak üzere ext3
    EK> göremiyorum. ext2, LVM hatta FAT bile var fakat ext3

ext2'yi secin.  ext3, ext2 + journal (asagi yukari, tam degil).  Boldukten
sonra formatlarken ext3 olarak formatlarsiniz yahut sonradan ext3'e
cevirirsiniz.  Orada o secenegin olmamasi normal ve beklenen durum yani
ama tabi ext2/ext3 akrabaliginin derecesini bilmeyenin kafasini karistiriyor
haklisiniz.  (acaba sfdisk icin 'minor' bug mi yollasak?  Installer hala
sfdisk mi kullaniyor?)

kolay gelsin,

BM