Re: cd'leri harddiske aktarma

Selamlar

Selamlar,

En sonunda Debian Sarge kurdum.
Kurulum cd'lerindeki pool klasörlerini bilgisayarıma kopyaladım ama apt'e bu paketleri nasıl kullandırabileceğimi çözemedim. apt.nasil belgesini inceledim ama ordaki yönergeler bir iki paket için sanırım çalışmadı benim sistemimde.
Bilgisi olan var mı acep?

Bu arada, o bilgisayarın internet erişimi yok, kurulum sarge jigdo paketleri çekilerek cd'den kuruldu.

Teşekkürler,
Osman

Bildiğim iki yöntem var.
1] CD içindeki Packages (veya Packages.gz) dosyasını da bulun.
Bunu da pool klasöründen bir yukarki dizine ( pool'un yolu /foo/bar/pool ise /foo/bar içine gibi ...) koyup
sources.list dosyasına
deb file:///foo/bar ././
satırını ekleyip
apt-get update ile güncelleme işleminin
ardından kullanabilmeniz lazım. Bu yol emin olmadığım ancak güzel olan yol.

2] Bu da çok saçma ama işe yarayacağı kesin olan yol :)
pool içindeki tüm *.deb'leri bir klasör içine atıp (örn: /foo/bar/debler ) bu klasör içinde
dpkg-scanpackages . . > Packages
komutu ile bağımlılık ağacını(!) oluşturup yine sources.list dosyasına
deb file:///foo/bar/debler ././
satırını ekleyip
apt-get update'in ardından kullanmak.

Eminim daha güzel cevap veren birisi çıkacaktır :)
Kolay gelsin

--
Osman Yüksel