Re: modul kaldirma

    EK> ... 8139cp kaldiriyorum. Hersey normal, hatta restartta da
    EK> normal. faka ertesi gun baktigimda tekrar goruyorum.

Maldirdiginiz zamanla yeniden farkettiginiz zaman arasinda makine
supend oluyor mu?  Su andaki durum nasil bilmiyorum ama bir ara bazi
moduller makinenin suspend veya uyku haline girmesine engel oluyorlardi
(yahut uyanmasina!) onun icin suspend'e girmeden modul temizleme
scriptleri ve cikinca da modul yukleme scriptleri calisirdi.  Sadece
bir tahmin bu.  Hal boyleyse bir sekilde bu modul hatirlaniyor
hatirlanmamasi gerektigi halde.  Biraz daha detay yazin, notebooku olan
arkadaslar teshisi koyarlar (ben benimkini kullanmiyorum artik).

    EK> ... Birde module ipv6 yi nasil
    EK> kaldirabilirim. kaldirmaya calistigimda kullanimda oldugunu
    EK> soyluyor. ipv6 yi ne ve nicin kullaniyor olabilir.

ifconfig -a | less

yapip bakin.  Boyle bir interface tanimlaniyor olabilir.  Oyleyse,
/etc/network/interfaces'a bakin.

kolay gelsin,

BM