RE: YNT: Sarge Installer ile Debian kurulumu denemesi: Ilk denemebasarisiz!

Title: RE: YNT: Sarge Installer ile Debian kurulumu denemesi: Ilk denemebasarisiz!

Su anda sorunlu olan ve parcalanma arizasi veren apt
öyle degil mi?

Acaba dpkg ile apt'i kaldirip yeniden kurmak denenebilir mi?
Böylece belki bir ihtimal apt-get ve apt-cache segmentation
fault vermeden calismaya baslayabilir.

Diger Debian kullanicilari ne der buna?

Aklima gelen:

(root kullanicisi olarak sisteme girdikten sonra)

dpkg --remove apt
wget http://http.us.debian.org/debian/pool/main/a/apt/apt_0.5.27_i386.deb
dpkg --install  apt_0.5.27_i386.deb

Yani sistemi sil bastan kurmadan önce son bir deneme
mahiyetinde böyle bir sey yapilabilir mi? Ne kadar anlamli
olur?