Re: YNT: Sarge Installer ile Debian kurulumu denemesi: Ilk denemebasarisiz!

 Selamlar.
Sal, 2004-11-16 tarihinde 04:02 +0200 saatinde, Tolga Kürkçüoglu yazdı:
> RE: YNT: Sarge Installer ile Debian kurulumu denemesi: Ilk
> denemebasarisiz! memtest86 yı çektim, RAM leri denedim, tahmin
> edildiği gibi bazı bölgelerde problem var.  Ardından RAM leri tek tek
> test ettim ve 64 mb lık bir RAM in problemsiz olduğunu görünce
> diğerlerini çıkarttım ve bu şekilde denedim.  Sistem yine problemsiz
> açıldı, ama yine apt-cache ve apt-get in verdiği parçalama hatasından
> (segmentation fault) kurtulamadım. apt-get i çalıştırabilsem badram i
> install edeceğim.   Grafik kartının RAM i düşük olduğu için ana RAM
> [...]

 Sistemin kde ve ya benzeri _yuklu_ bir uygulamadan cokme olasiligi cok
dusuk.Zira Linux (cekirdek) dusuk donanimlarda bile yuksek is gucunu
kaldiracak sekilde tasarlanmistir.Bu dusuk donanimli sistemlerde pek
gorunmesede cekirdek , ram-swap arasindaki dengelemeyi iyi
yapar.Uygulamanin kapanip acilmasi uzun surer ama kolay kolay
cokmez.Zaten uygulama cokerse diger surecleri yaninda cokertme olasiligi
da dusuk.
Bence bu durumda temiz bir debian kurulumu yapin.Bozuk ramler yuzunden
kurulum sirasinda bir hata olmus ve bu devam etmekte olabilir.Base
sistemi tekrardan kurmayi deneyin,kuracaginiz paketler icinde apt
olacaktir.Ya da biraz daha ugrasip hatayi kesin olarak tespit edip en
azindan gelistiricilere raporlayabilirsiniz.Cozum bol.
Kolayliklar.