Re: YNT: Sarge Installer ile Debian kurulumu denemesi: Ilk denemebasarisiz!

 Selamlar.
Pzt, 2004-11-15 tarihinde 23:22 +0200 saatinde, Tolga Kürkçüoğlu yazdı:
> Segmentation fault (parçalama arızası) RAM den kaynaklanabilir uyarısı
> üzerine RAM leri söktüm, tekli tekli, çiftli çiftli takarak hepsini denedim,
> hepsinde problemsiz açıldı ama hiç bir sefer parçalama arızasından
> kurtulamadım. memtest i çalıştıramıyorum çünkü anladığım kadarı ile yüklü
> değil. RAM denemeleri esnasında her seferinde aramak için apt-cache search
> ile denedim, hep parçalama arızası aldım, apt-get install da aynı şekilde
> hata verip duruyor.

 Memtest icin Knoppix'le deneme yapsaniz?Sanirim 3.4 ve ustu surumler
icin acilis ekranina memtest yazmaniz yeterli.

Ilgili baglantilar:
1)ftp://ftp.gwdg.de/pub/linux/knoppix/knoppix-cheatcodes.txt
2)http://godel.cs.bilgi.edu.tr/mirror/knoppix/knoppix-cheatcodes.txt

Diger yandan dpkg ile .deb paketlerini sorunsuz kurabiliyor musunuz?
Parcalanma arizasi oldugunda loglarda ne gorunuyor?
Kolay gelsin.