Re: mplayer font kurulumu

Merhaba,

Mplayer, kullanicinin home dizininde bulunan ".mplayer" isimli dizinde
yine "font" isimli bir dizin olmasi ve bu dizin icinde gerekli fontlarin
ve font taniminin olmasini bekler.

Bunun icin;

mkdir ~/.mplayer/font

ile kullanicinin home dizinindeki ".mplayer" dizininde "font" dizinini
olusturup,

ftp://ftp.mplayerhq.hu/MPlayer/contrib/fonts/turkish-fonts-iso-8859-9.tar.bz2

adresinden indirdiginiz "turkish-fonts-iso-8859-9.tar.bz2" dosyasinin
icerigini (.raw dosyalari ve .desc dosyasi) komple "~/.mplayer/font/"
icerisine tasiyiniz.

Iyi Bayramlar,
Serdar Aytekin