RE: YNT: Sarge Installer ile Debian kurulumu denemesi: Ilk deneme basarisiz!

 Selamlar,
Paz, 2004-11-14 tarihinde 11:05 +0200 saatinde, Emre Sevinc yazdı:
> RE: YNT: Sarge Installer ile Debian kurulumu denemesi: Ilk deneme
> basarisiz!
>
> Su anda baska bir problem cikti,
>
> apt-cache search
> apt-get install paket-ismi
>
> komutlari artik calistirmaya kalktigimizda
>
>   Parçalama arýzasý
>
>   Reading Package Lists... Done
>   Parçalama arýzasýcy Tree... 0%
>

> gibi hatalar almaya basladik. Bundan kurtulamadik.
>
>   dpkg-reconfigure --configure -a
>
> ya da
>
>   apt-get install -f
>
> gibi komutlar da bu segmentation fault hatasini gidermedi.
> [...]
Anladigim kadariyla paketleri indirmiyor bile?Ben buna benze bir sorun
yasamistim ama bende paketler geliyor kurulumunda problem cikariyordu.O
zaman dpkg yi -force gibi bir parametreyle yeniden kurmayi
denemistim.Belki sizde apt yi kurmayi deneyebilirsiniz.Ancak bu ne kadar
saglikli olur derseniz bunu ustadlara sormak lazim.
Kolay gelsin.