RE: YNT: Sarge Installer ile Debian kurulumu denemesi: Ilk deneme basarisiz!

Title: RE: YNT: Sarge Installer ile Debian kurulumu denemesi: Ilk deneme basarisiz!

Önce

apt-get install kdm

ile kdm kurduk, sonra da bunu ayarladik, acilista kdm
gelmeye basladi ama kdm ile login olamiyoruz sisteme,
bir sey yapar gibi yapip tekrar login ekranina getiriyor.

Tekrar xdm'ye ayarlayinca login olabiliyoruz.

Su anda baska bir problem cikti,

apt-cache search
apt-get install paket-ismi

komutlari artik calistirmaya kalktigimizda

  Parçalama arýzasý

  Reading Package Lists... Done
  Parçalama arýzasýcy Tree... 0%

gibi hatalar almaya basladik. Bundan kurtulamadik.

  dpkg-reconfigure --configure -a

ya da

  apt-get install -f

gibi komutlar da bu segmentation fault hatasini gidermedi.
apt-get update ile paket listesini güncelledik, gene
denedik, olmadi. Su anda apt-cache search ile paket arayamiyor
ve apt-get install ile paket kuramiyor durumdayiz. Arada birkac
kez reboot ettik normal sekilde, herhangi bir degisiklik yok.
Yani cok daha ciddi bir problem söz konusu, bu konuda önerisi olan?