Sent: Saturday, November 13, 2004 6:51 PM
Subject: YNT: YNT: Sarge Installer ile Debian kurulumu denemesi: Ilk deneme basarisiz!

cekip farkli bir CD'ye yazdik, gene denedik, bölümleme kismini gecip temel paket kurma asamasina gelebildik.

Ama burada da sorun cikti. Temel paket kurulum kisminda, %61'lik kisma gelince takiliyor,
yine 3. konsola bakmamizi öneriyor:

/var/cache/apt/archives/console-common_0.7.47_all.deb
/var/cache/apt/archives/console-data_2002.21.04dbs-46_all.deb
umount: /target/dev/pts: invalid argument
umount: /target/dev/shm: invalid argument
umount: /target/proc/bus/usb: invalid argument

Bu arada bu islemleri,

boot: linux ide=nodma
boot: linux26 ide=nodma
boot:

üc farkli sekilde denedik, ücünde de temel paket kurulumu %61'lik kismina kadar gelip
takildi.

Bu durumda ne yapabiliriz temel paket kurulum kismini gecebilmek icin?

Bilgi Üniversitesi'nden cektigimiz ISO'da sorun olabilir mi? cdimage.debian.org sitesindeki
ISO'nun yansisi oldugunu düsündügümüz icin oradan cektik.