Re: debian-tr.org ile ilgili son durum

* Emre Kadioglu [2004-11-13 13:31:32+0200]
> Aslında siteye birde debian çevirisinin nasıl yapılacağını anlatan bir
> döküman ve benim daha dahil olamadığım çeviri grubunun linklerini hatta
> web arayüzü ile bu gruba üye olma eylemleri de eklense fena olmaz diye
> düşünüyorum

Boyle bir belge var :-) Yerellestirme faaliyetleri icin alioth
servislerini kullaniyoruz:

    http://l10n-turkish.alioth.debian.org

Tabii debian-tr'de bu siteye on sayfada bir bag vermek ve ziyaretcileri
kisaca bu faaliyetlerden haberdar etmek de cok fayda var.