Re: debian-tr.org ile ilgili son durum

Merhaba,

>From: "why not" <whynot718@hotmail.com>

> Distrowatch.com altinda debian'la alakali adreslere debian-tr.org
> eklenebilir.
> Bu arada kisa-ipucu ve debian ekranresimleri konusunda ne dusunuyorsunuz?
> Saygilar.

Debian ile ilgili SSS ve Ipuclari 'na kesinlikle yer verilmesi gerektigini dusunuyorum bende.
Bununla ilgili guzel bir calisma yapilmasini dusunuyordum. Sanirim siteden herkezin SSS ve Ipucu
ekleyebilecegi bir alan yapsak faydali olabilir. Herkes bu alanlardan ekleme yapar ve zamanla guzel
bir basvuru kaynagi bu alanlarda da olusmus olur.

Ekran resimleri ile ilgilide yine ayni sekilde farkli bir alan acilip, herkesin ekran resmi
gonderebilmesi saglanabilir. Yada kisiler kendi web gunluklerinden bu isleri yapabilirler.

Bu durumda soyle bir yapi olusmus olur;

belge gonder,  haber/duyuru gonder,  gunluk ekle,  sss gonder, ipucu gonder ve ekran goruntusu
gonder.

Birde danismak istedigim ayri bir konu var, web baglantilari kisminda kategorilendirme yapmak
gerekli midir degil midir? Kategorilendirme yaptigimizda kategoriler kismi sismis oluyor belki bir
nebze kategori cokluguna ve siskinligine sebep oluyor. Bu baglamda web baglantilarini sadece "web
baglantilari" diye yayinlamak yeterli olurmu diye dusunuyorum. Yada bu kategori kisminin daha iyi
sekillendirilebilinecegi bir drupal modulu bilen varsa aktarirsa memnun olurum. Cunki siteye
giriste sag kisimda kategorileri goster dedigimizde tum kategoriler gorunuyor. O kisimda sadece
icerik ile ilgili kategorilerin yer almasi daha iyi olacak gibi. Bir kac liste uyesinden gelen geri
bildirimlerde bu yonde.

Bu konu/konularla ilgili dusuncelerinizi bana ozelden de gonderebilirsiniz, *belki* listeyi bu tur
ayrintilarla cokda fazla mesgul etmek uygun olmayabilir. Degerli liste uyelerine rahatsizlik vermis
olmak istemem.

debian-tr.org 'un yapim asamasi suresince listeye  gonderilen her turlu oneri/elestiri vb.
konularida not edip, degerlendirmeye calisiyoruz.

Su an ben sitenin gorunumu daha netlessin diye elimdeki belgelerin bir kismini yerlestirdim fakat
sizlerden gelecek belgeleride bekliyorum. Belge yazmaya baslayabilir yada elinizdeki belgeleri bana
veya Murat Demirten'e gonderebilirsiniz. Su asamada bu sekilde sitedeki yerini almasini saglariz.

Bu konularla basinizi agritip, gereksiz trafik olusturmus oluyorsam kusuruma bakmayin lutfen.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin