X konsol kapanmama problemi

Merhaba,
Debian 2.4.27 kernel kullanıyorum. KDE ile ilgili bazı güncellemelerden sonra (ne olduklarını tam hatırlayamıyorum) X ortamında panelden açılan konsole normal çalışmasının ardından kapatma isteğine (Ctrl-D veya Close) yanıt vermiyor ve proces CPU'da % 100'e varan bir yüklenmeye neden oluyor. X kill sorunu çözmüyor. Root shell'den kill porces_no ile ancak sistem normale dönebiliyor.
Sorunun çözümü konusunda yardımlarınızı rica ediyorum.
Teşekkürler.

--
Zeki Çatav
zcatav@isnet.net.tr