Re: debian-tr.org ile ilgili son durum

   Ana sayfanın sağ tarafındaki "Son eklenenler"in devam kısmına gidilince
varılan sayfada "İçerik Kategorisi" başlıklı hiyerarşik bir liste var.
Bence bunun ana sayfadan görülmesi gerek.  Siteye yeni gelen birisi
herhangi bir konuda bilgi ararken son eklenenler yerine bu kategori
listesini bulmak isteyecektir herhalde.

   Ayrıca sayfaların sağındaki "Kategoriler" kısmı da benim için biraz
kafa karıştırıcı oldu.  Önce orayı tüm kategorilerin listesi sandım.  En
yeni güncellenen kategoriler olduğunu sonradan anladım.  (Tabii ben
yukarıdaki paragrafta bahsettiğim hiyerarşik listeyi arıyordum.)

   Ağ bağlantıları da en tepede var ama ayrıca kategori listesinde de
yer alırsa belki iyi olabilir.

   Site güzel oluyor.  Uğraşlar için teşekkürler.

      Selim T. Erdoğan