Re: debian-tr.org ile ilgili son durum

Belki web bağlatılarılarındaki genel, "Diğer Bağlantılar" olarak değiştirilebilinir veya Dökümanlardaki "Genel", "Diğer Dökümanlar" olarak...

Serdar Aytekin wrote:

Merhaba,

Orada iki tane genel var. Birisi eeb baglantilarinin geneli, digeri site
icerigi konularinin geneli. Bu durumda her ikisi birbirine
karistirilabiliyor. Su an parantez icerisinde aciklama yazarak onlari
ayirdim ancak o kisim benim cok icime sinmedi, Kategoriler kismindan web
baglantilarina ait kategorileri kaldirilabiliyorsa kaldirmayi deneyecem.

Diger mailinizde de haberler kategorisi icin oneri belirtmistiniz. Haberler
diye bir kategori acilabilir tabi,  Haber/Duyuru'lar sadece bu kategoride
yer alacak sekilde post edilebilir. Belki daha iyi de olur. Degerlendirelim.

Ana sayfada, Kategoriler kısmından Genel'e tıklayınca weblinks-genel'e
düştüm... Bu planlanan bir durum mudur?

Saygilarimla,
Serdar Aytekin