Re: debian-tr.org ile ilgili son durum

Merhaba,

Orada iki tane genel var. Birisi eeb baglantilarinin geneli, digeri site
icerigi konularinin geneli. Bu durumda her ikisi birbirine
karistirilabiliyor. Su an parantez icerisinde aciklama yazarak onlari
ayirdim ancak o kisim benim cok icime sinmedi, Kategoriler kismindan web
baglantilarina ait kategorileri kaldirilabiliyorsa kaldirmayi deneyecem.

Diger mailinizde de haberler kategorisi icin oneri belirtmistiniz. Haberler
diye bir kategori acilabilir tabi,  Haber/Duyuru'lar sadece bu kategoride
yer alacak sekilde post edilebilir. Belki daha iyi de olur. Degerlendirelim.

> Ana sayfada, Kategoriler kısmından Genel'e tıklayınca weblinks-genel'e
> düştüm... Bu planlanan bir durum mudur?

Saygilarimla,
Serdar Aytekin