debian-tr.org ile ilgili son durum

Herkese Merhaba,

Debian-tr.org'u bir an once aktif yayina gecirebilmek icin firsat buldukca
eklemeler/duzenlemeler yapmaya calisiyorum.

Sizlerden gelen onerilerin cogunu uygulamaya calistim (kalanlarida
uygulamaya calisacagim).

Icerik olarak zenginlessin diye, biraz belge ekledim. Ayrica "Web
baglantilari" diye bir modul daha ilave ederek gerekli linkleri oraya
girmeye calistim. Sizlerde kullanici sayfasindan "Icerik Gonder" kismindan
"web baglantisi" gonderebilirsiniz, gonderdiklerinizi siteye ekleriz.

Ayni sekilde belge, haber/duyuru vs. de gonderebilirsiniz. Iceriklerin
nasil gonderilecegi ile ilgili ufak bir aciklama yazmaya calisacagim ilk
firsatta, ama su asamada (sayet arayuz vasitayisla gondermede sorunlar
olursa) bana direk olarak eklenmesini istediginiz icerigi
ulastirabilirsiniz.

Sitede web linkleri ve diger icerik icin ayri ayri kategoriler olusturdum.
 Bu kategorileri cok ana hatlarda tutmaya calistim, cok fazla dallandirma
yapmadim, su asamada cok fazla kategori dallandirilmasina gerek olmadigini
dusunuyorum. Sanirim sizlerinde fikirleri bu yonde zaten. Zamanla site en
iyi seklini alacaktir zaten.

Cevirilerede bir yandan devam ediyorum, halen bir cok eksik var. Onlarda
zamanla en iyi halini alacaktir. Yalniz cevirilerde, hatali yada tam
olarak ifade edilmesi gerekeni ifade edemeyen ceviriler gorurseniz
bildiriniz lutfen.

Sizlerden ricam, siteyi son hali ile incelemeniz ve gerekli gordugunuz
ekleme/duzenleme ve onerilerinizi liste vasitasiyla bildirmeniz.

Hatirimda olan bir kac sey var onlarida bugun aksam eklemeye calisacagim.
Saniyorum 2-3 gun sonra artik site bayagi bir yol katetmis hale gelir.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin