Istek parca ;o)

Iyi gunler

-Yeni debian sitesi tam olarak ne zaman aktiv olacak?Simdi gordugum kadariyla 1 dokuman var.

-Sitede tips(kisa ipucu) gibi bir kisim yapmayi dusunuyormusunuz?

-Birde sitede ilerde kullanicilardan gelen guzel debian ekran goruntulerini sunma imkani olabilirmi?

-Ozel istek olarak : Debianda p2p download programlarinda bir tanesini anlasilir anlatimi olursa cok iyi olur.(mldonkey, gift vs.. )

-Debianda ekran kartinin 3d ozelligini nasil aktiv edebilirim?(ATI Radeon Mobility M6 LY)

-Son olarak :Daha once matlab kullaniyordum.Linux altinda bu programin benzeri octave oldugunu ogrendim.Ancak komut satirinda bu programi kullanmam gerekiyor.Bu programin veya daha baska bir programin kde altinda arayuzu varmi?Gui seklindede olabilir.(matlab benzeri olursa cok iyi olur. )

Saygilar.