Re: debian-tr.org

On Sun, 2004-11-07 at 22:51 +0200, Serdar Aytekin wrote:
> Ayrica soz konusu iceriklerin kategorindirilmesi onerilmisti, bu
> dogrultuda ben gecici iki tane ana kategori olusturdum. Sitede nasil
> bir
> kategori olmali, neler ne sekilde kategorize edilmeli bu konudaki
> oneriler
> su noktada onem arz ediyor. Kategorileride olusturdukdan sonra site
> aktif
> yayina baslayacak duruma hemen hemen gelmis olacak.

hemen beyin firtinasi yapalim:masaustu, X?, sunucu(ag?), donanim,
kurulum, debian turevleri, acemi?, yonetim?

Isimlerin basina Debian eklemek gereksiz olabilir. Ayrica Hurd
cekirdeginin, henuz debian tarafindan resmi olarak deskteklenmemesi
kullanisliligini azaltiyor. Bence hurd olamali ama, linux olmaMAli.
soyleki, linux un altindaki olmasi gerekenler hurd ile ayni seviyede
olabilir. Hurd u ilgilendiren herhangi bir konu sinifindan bagimsiz Hurd
altina gider, linux konulari da ozellesmis siniflarina giderler

henuz yeterince makale olmadigi icin bunlar zamanla otururlar,
sanirim makaleler daha sonradan sinif degistirebiliyordur,
o nedenle en azindan kapsamli bir deneme yayini icin bu engel olmak
durumunda degil sanki. hatta esmek bir siniflandirma debian-tr
"kararsiz" yayin suresince yararli bile olur.

aklima gelebilecek tek sorun birden fazla sinifa ait makaleler olursa,
gonderirken bunu belirtebilme yolu gorunmemesi (en azindan benim
tarafimdan).

kolay gelsin

-aab
--