debian-tr.org

Merhaba,

debian-tr.org ile ilgili sizlerden gelen oneriler dogrultusunda bir miktar
daha ilerleme kaydettik.

Icerik gonderme kisminda "belge gonder", "haber/duyuru gonder" ve "gunluk"
kisimlari olusturduk. Buralardan eklenecek iceriklerin hepsi su an icin
yonetici onayindan sonra devreye girecek sekilde ayarlanmis durumda. Ama
bu noktada yonetici onayina gerek yok denilecek kisimlar olursa bunlarida
degerlendiririz.

Belge kismini Article modulu uzerinden aktif edilmis durumda (daha onceki
gibi blog degil) bu durumda blog yapisinida kullanabiliriz diye dusunup
yukarida belirttigim gibi kisilerin gunluklerini yayinlayabilecekleri ayri
bir yapi olarak su an icin aktif ettik.

Su gelinen noktada kullaniciya bakan kisim ile ilgili Turkce cevirilerinin
cogu tamamlanmis durumda, eksik kalanlarida zaman icerisinde halletmeye
calisacagiz.

Ayrica soz konusu iceriklerin kategorindirilmesi onerilmisti, bu
dogrultuda ben gecici iki tane ana kategori olusturdum. Sitede nasil bir
kategori olmali, neler ne sekilde kategorize edilmeli bu konudaki oneriler
su noktada onem arz ediyor. Kategorileride olusturdukdan sonra site aktif
yayina baslayacak duruma hemen hemen gelmis olacak.

Siteye uyeligi aktif ettim. Yani artik siteye uye olabilir, kendinize bir
kullanici hesabi acabilirsiniz.

Elinizdeki belgeleride gondermeye baslayabilirsiniz, onlarida yukaridaki
islemler bitince yayina gondeririz.

Sitenin temasi, logosu uzerinde de calisma ve degisiklikler devam edecek.

Logo calismasi yapabilecek arkadaslar varsa memnun oluruz.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin