Re: /dev/sda artık yok hatta /dev altinda bir tonaygit yok artik :(

Merhaba,

/dev/ altindaki aygitlarin tekrar olusabilmesi icin MAKEDEV komutunu hangi
sekilde uyguladiniz bilemiyorum ama su sekilde bir denermisiniz;

cd /dev/
./MAKEDEV -v generic

genel olarak kullanilan aygitlari sisteminize tekrar olusturur.

Seri portdan UPS ile haberlesen bir programa ihtiyaciniz var sanirim, bu
isler icin cok tercih edilen "upsd" (UPS Monitor Program via serial
interface) yi kullanabilirsiniz. Depolarda deb paketide mevcut.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin