Re: Debian-tr.org ile ilgili son durum

elinize saglik, cok guzel gorunuyor

ama, blog yapili bir uygulama, siniflandirmaya ne kadar acik
bilemiyorum.

bence belgelerin ileti seklinde olmasindan cok, tarihten bagimsiz
siniflandirilmasi daha kullanisli olur, ozellikle siteyi surekli takip
etmeyenler icin

ornegin masaustu/genel, masaustu/ses, masaustu/kde, yonetim, sunucu

yeni belge gonderilirken herhangi bir siniflandirma sistemi goremedim
de...

siniflandirma ile duyuru/haber ulasimi da kolaylasir geldi

iyi calismalar
-aab

--
Ali Alphan Bayazit <alphan@princeton.edu>