Re: Debian-tr.org ile ilgili son durum

Merhaba,

> Oncelikle drupal ile yapilmis bir cok projede yer almis biri olarak
> soyleyebilirim ki, icerik cevirme konusunda drupal gayet basarili. Son
> versiyonundaki locale modulu gayet basarili ama ceviri yaparken dikkat
> edilmesi gereken husular var. Ayrica drupalin en buyuk yapisi asiri
> derecede modular olmasi. Mesela blog kelimesini belgeler kelimesine
> cevirmek yerine, admin panelinden blog.module u disabled edip,
> drupal.org dan article.module u cekip localization table dan da article
> kelimesini belgeler olarak cevirseydiniz, hem daha saglam hem de update
> [...]

Hayir kodlarda herhangibir degisiklige gitmedim, sadece localization
kisminda blog yerine belge ifadesine yer verdim. Blog modulunde yapisal bir
oynamaya gitmedim, sadece belge/belgeler olarak isimlendirmis oldum.
Drupal'in varolan halinin haricinde diger modullerini daha once
kullanmadigim icin article icin boyle bir modulu oldugundan bilgim yoktu, ve
sitesindeki moduller kisminda da bu gozumden kacmis. Blog yerine Article
modulunu bu ise devredebiliriz, hic problem degil.

Oneri ve bilgilendirmeniz icin Tesekkur Ederim. Zaten zamanla site daha
olgun bir hale gelmis olacak. Bu asamada sizlerden gelecek geri bildirimler
cok onem kazanmakta tabiki.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin