Re: Debian hastaligi gecicimi?

[...]
    ES> Benim "yarali" bir deneyimim var, sistemimdeki ikinci CD
    ES> cihazini (cd-writer) mount edemiyorum, etmeye kalkinca
    ES> kilitleniyor sistem ve resetlemek disinda bir secenek
    ES> birakmiyor bana, tabii ardindan gelen fsck da cabasi! :(  [...]

Yavas yavas halledelim bunu.  Magic-sysrq cekirdek opsyonunu kullan
bir kere, buyuk ihtimalle en azindan sync yapmani saglayacaktir.
(menuconfig'de 'kernel debugging'in altinda olmasi lazim, dokumani
Doc'da var).  Ondan sonra belki loglardan hareketle birseyler buluruz.
Kilitlemeyi hdparm'la yahut mesela dd ile (yani mount etmeden)
yapabiliyor musun onu da soyle.

Ayrica niye ext3 kurmuyorsun?  Bu yeni buyuk HDDler ext2yle olmuyor artik.

BM