Re: Athlon64

* Abdullah Ramazanoglu [2004-11-05 04:31:50+0200]
[...]
> Sarge yayınlandığında amd64 portunu içerip içermeyeceği belli
> değil anladığım kadarıyla. Bı konuda bilgisi olan varsa makbule
> geçer. :)

<dedikodu>
Amd64 portunu hazirlayan grupla (bu arkadaslarin 'cabal' diye tabir
ettigi) Debian esrafindan bir kisim hazret arasinda (ozellikle ftp
master'lar) agir tartismalar yasandi.  Amd64 port'u hakkinda benim de
dogru ve makul bulmadigim bazi gerekceler one surulerek itirazlar
seslendirildi.  32 kisim tekmili birden debian-devel arsivlerinden takip
edilebilir :-)
</dedikodu>

> Bir de, amd-64 portlarını (sarge & pure64/sid) aşağıdaki Türk
> linklerinde bulamadım:
>
> ftp://ftp.linux.org.tr/pub/mirrors/debian-cd/
> http://ftp.tr.debian.org/debian-cd/
> http://godel.cs.bilgi.edu.tr/mirror/debian_CD_iso/
>
> Site yöneticilerinden amd64 portunu da yansılamalarını rica etsem?
> Veya Türkiye'de amd-64 portu barındıran başka site var mı?

Bu ricayi paylasiyorum, cok yararli olur.