Re: AMD64 platformu için anakart önerisi

Cum, 2004-11-05 tarihinde 04:41 +0200 saatinde, Abdullah Ramazanoglu
yazdı:
> begin  Erçin EKER dedi ki:

> Ben Epox EP-8KDA3+ aldım. Henüz kurmadım ama edindiğim izlenimlere
> göre sorunsuz çalışması lazım. Kart hakkında bilgiler:
>
> nForce3 250Gb chipset, soket-754

soket754 den vageçip soket939 formunda bir anakartta karar kıldım; Abit
AV8 (VIA K8T800 Pro) ekran kartımıda değiştirmek istemediğimden
PCI-express anakartlarıda beklemeyeceğim. Sistemi kurduğum zaman
izlenimlerimi aktarırım.

> 2xPATA + 6xSATA IDE controller (IDE-RAID5 için ideal)
> 3xDDR400 slot
> 1xAGP
> 6xPCI
> Onboard Ses, Gigabit ethernet
>
> --
> Abdullah        | aramazan@ |
> Ramazanoglu     | myrealbox |

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

Whoa, first contact! [...] Welcome, from the people of Terra (Sol III).
We extend our hands in friendship, and sincerely hope you shall do the
same with your hand-equivelents. -- Jason Burrell about a russian
posting