To: "Erçin EKER" <erc.caldera@gmx.net>
Cc: "Debian User TR" <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Friday, November 05, 2004 12:45 AM
Subject: Re: ubuntu

Merhaba,

Aslinda benim merak ettigim noktalar sunlar:
1)Ben sarge testing versiyonunumu kullaniyor olacagim ubuntu kullanirken.Mesela
apt-get ile sarge gibi normal debian paketlerini mi kullaniyor olacagim.
2)Yada bana debian tabanli fakat mandrake gibi GUI konfig araclari sunan bir
sistem mi oneriyor.
3) yada bir sene sonra sarge paketleri guncellgini yitirince bana guncel
paketlerden olusan bir debian mi sunuyor olacak?

tesekkurler
Bilgin

Quoting Erçin EKER <erc.caldera@gmx.net>:

Prş, 2004-11-04 tarihinde 16:50 +0200 saatinde, Bilgin Metin yazdı:
> Merhaba,
> ubuntu yu kurup deniyen var mi?

Evet, gayet güzel düşünülmüş bazı incelikleri var. Kurulum programı
Debian-Installer ama bazı adımları değişik, kurulum üstünden biraz zaman
geçtiği için tam olarak hatırlamıyorum. Ama Debian'a göre biraz daha
kolay, eğer pek linux deneyiminiz yok ise Debian'dan önce Ubuntu
kullanmanızı öneririm.

> Bilgin

---