Re: ubuntu

Merhaba,

Aslinda benim merak ettigim noktalar sunlar:
1)Ben sarge testing versiyonunumu kullaniyor olacagim ubuntu kullanirken.Mesela
apt-get ile sarge gibi normal debian paketlerini mi kullaniyor olacagim.
2)Yada bana debian tabanli fakat mandrake gibi GUI konfig araclari sunan bir
sistem mi oneriyor.
3) yada bir sene sonra sarge paketleri guncellgini yitirince bana guncel
paketlerden olusan bir debian mi sunuyor olacak?

tesekkurler
Bilgin