Re: Re[2]: Debian iso

Merhaba Levent Bey,

Mumkun oldugunca apt kaynaklari ve isolar icin ftp.tr.debian.org adresini
zikretmeye ozen gosteriyorum aslinda. Fakat bu belgeyi hazirlarken daha once
ftp://ftp.tr.debian.org/debian-cd/  ( veya
http://ftp.tr.debian.org/debian-cd/) adresinden ulasilabilen woody
isolarinin artik ulasilamaz olduklarini bunun yerine sadece .jigdo
dosyalarinin oldugunu farkettim. Heralde diskde yeterli yer kalmadigi icin
artik woody isolari arsivlenmiyecek dusuncesi ile baska adreslere (yine TR
icin  ftp://ftp.linux.org.tr/pub/mirrors/debian-cd/  ve yurtdisi icinse
http://www.debian.org/CD/http-ftp/ listesinden ulasbilecek adresler gibi)
yonlendirdim.

Cunki bu belgenin ihtivasinda asil olan kurulum icin gerekli iso'lara
ulasimlari saglamak.

http://www.debian.org/CD/http-ftp/ adresinden cesitli mirrorlari kontrol
ettigimizde oralarda woody icin gerekli isolarin tutuldugunu gorebiliyoruz.
Bu baglamda direk bu is ile ilgilenen kisi oldugunuzu bildigim icin hemen su
soruyu sorayim, http://ftp.tr.debian.org/debian-cd/ adresinde normalde woody
iso'lari olmasi gerekmiyormu? Bu gozden kacan bir durummu yoksa disk
alanindan kaynaklanan problemlerden dolayimi gecici olabilecek boyle bir
arsivleme mi soz konusu?

Bir baska hususda Sarge'ye ait net-install image'lerini neden
arsivlemiyorsunuz (benim dikkatimden kacmissa da ozur dilerim).

Ayrica, ftp.tr.debian.org adresindeki arsiv calismalarinizdan dolayi
Tesekkur Ederim, 2-3 ay oncesine kadar guncellemede bir takim problemler
olabiliyordu, "apt-get update" deyince ulasilamayan bir cok paket
olabiliyordu ama son zamanlarda cok guzel isliyor, uzagi yakin etmesi adina
cok guzel bir hizmet.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin