Re: pcmcia hatasi

Merhaba,

Bu hatayi hangi durumda aliyorsunuz? "/etc/init.d/pcmcia stop" dediginizde
mi aliyorsunuz? yoksa daha farkli bir durumda mi?

"synclink_cs" modulu icin kernela goz attim, bu module "Microgate SyncLink
card support" icin kullaniliyor.

Saniyorum, birden fazla pcmcia kartini ard ard makinenizde (ayni oturum
zamani icinde) kullandiniz ve her iki kartda kendisi icin gerekli olan
modulleri yukledi. Fakat bu kartlarin ortak kullandiklari moduller oldugu
icinde siz kartinizin birine ait bir modulu sistemden kaldirmak
istediginizde (muhtemelen /etc/init.d/pcmcia stop vasitasiyla) ortak
kullanilan moduller  hataya sebep oldu (pcmcia_core ve ds gibi..)

Bu tarz bir sebepden dolayi yukaridaki hatayi almissaniz, farkli pcmcia
kartlari kullanacaginiz zaman /etc/init.d/pcmcia stop ile birine ait
modullerin sistemden kaldirilmasini saglayin, daha sonra diger kartinizi
takip "/etc/init.d/pcmcia start" ile diger karta ait modulleri aktif edin.

Sayet yukaridaki durumlarin hic biri soz konusu degilse, yani ayni
makinede farkli iki veya pcmcia kartini ard arda kullanmadiysaniz,
"synclink_cs" modulunun sisteme nasil yuklendigi ilginclik tasir. Bu
durumda "lsmod" ve "cat /proc/devices" ciktilari onem kazanabilir.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin