Re: listeden gelen mailleri reply etme sorunu

Merhaba,

Oyle anlasiliyor ki bu derin bir mevzu :)

Aslinda Debian bir konuyu uygular ve ele alirken hep "olmasi gereken en iyi
sekli" ile yapmaya calisir, bu da goz onunde tutularak Debian boyle bir
uygulama yapiyorsa mutlak bir bildikleri vardir deyip, ozellikle soz konusu
Debian ise, mevcut isleyen kurallarin disina cikmak konusunda fikir beyan
etmemek lazim geldigini (en azindan konunun sebebini yeterince arastirmadan)
bir kez daha idrak etmis oldum :)

Ben ezmlm ile olusturdugum listelerde hep "Reply-To" kisminin arti ve
eksilerini tartmadan, headeradd dosyasina ekledigim icin, konunun bu
boyutundan habersizdim. Bilgilendirme icinde tesekkur ederim.

Saygilarimla,
Serdar Aytekin