Re: Debian SARGE CD ISO, hangisini önermeli?

* Emre Sevinc [2004-10-23 23:40:17+0300]
> Bu Sarge Debian netinstallar CD'sinden yapilacak ilk kurulum icin
> önerdiginiz bir baslangic belgesi var mi? Türkce ya da Ingilizce olmasi fark etmez,
> önemli olan düzgün ve adim adim anlatan bir yazi ve teknik detay konusunda
> güvenilir olmasi.

Teknik detay hususunda hicbir belge resmi kurulum kilavuzunun yerini
tutamaz:

    http://d-i.alioth.debian.org/manual/en.i386/index.html

Bir de FAQ:

    http://wiki.debian.net/?DebianInstallerFAQ

Serdar Aytekin'in hazirladigi Turkce Sarge kurulum belgesinin de cok
yararli oldugunu dusunuyorum:

    http://www.serdaraytekin.com/docs/os/debian/sarge-install.html