Debian SARGE CD ISO, hangisini önermeli?

Title: Debian SARGE CD ISO, hangisini önermeli?

Dün aksam beni ziyarete gelen yazilimci bir dostum yogun
propagandam sonucunda Debian GNU/Linux ile ilgilenmeye
karar verdi ve benden CD istedi ben de bir CD .iso dosyasinin
adresini ona verecegimi söyledim.

Kendisinin ADSL baglantisi var.

Sanirim SARGE, installer CD'si önermem gerekiyor. Asagidaki
iso dosyalarindan hangisinin adresini vermeliyim ona?

http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/i386/current/sarge-i386-netinst.iso

http://cdimage.debian.org/pub/cdimage-testing/daily/i386/pre-rc2/sarge-i386-netinst.iso

Ya da eger baska bir adresse, bunu yazabilirseniz sevinirim.

Simdiden tesekkürler.

Debian GNU/Linux icin +1 ;-)