From: Mehmet Türker <mt@innova.com.tr>
To: "'yalçin yörük'" <yalcinyoruk@hotmail.com>
Subject: RE: borcunu öde :P
Date: Sat, 18 Sep 2004 16:27:23 +0300

Selam;
Şöyle ki . Vmware aslında tam olarak kernel-source gerektirmiyor.
Kernel-headers olması lazım. Paketleri apt-get ile kurduğun zaman
/usr/src altında bz2 dosyaları oluyor. Ama kendisi bunları açmıyor.
Hem kernel-headers hem de kernel-source u o dizinin altında ilk Önce
bunzip2 ve sonra tar ile aç.
Orada her ikisi için de dizinler oluşacaktır. Sonra kernel-headers a
bağlı olarak bir linux linki yarat:

ln -s /usr/src/kernel-headers-2.x.xx.x  /usr/src/linux

Bu Şekilde mi yaptın ? Kullandığın kernel nedir ? Kullandığın vmware
versiyonu nedir ? Bir de config.pl in hata verdiği yeri gönderirsen
sevinirim.

Mehmet