From: "Fethi Aymaz" <faymaz@web.de>
To: <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Sent: Monday, September 13, 2004 4:46 PM
Subject: Acemi kullaniciya yardim.

> Merhaba
>
> Debian ogrenmek amaci ile eski bir bilgisayara (p200 96ram 4gb 4ramlik
ekran kartli) debian kurmak sorun teskil edermi? Simdi biraz gelistireyim
sonra insllah suse 9.1 yuklu bilgisayarayukliyecegim. ;)

> 1-Debianin 2.2r6 surumunu eski bir bilgisayarima kurdum.Kurulum sirasinda
modullerden ses kartim (sound blaster 16 icin olan) sb modulunu ve diger
gerekli modulleri yukledim.Daha sonra apt-get ilede sndconfig programini
kurdum ve sndconfig komutu ile ses kartimi yuklemeye calisirken modul
bulunamadi gibi bir sorun aliyorum.Sanirim bende birde kernelin eski
oldugundan yakiniyor.Gerci "apt-get dist-upgrade" ilede update etmistim.Bu
sorunu nasil halledebilirim?

> 2-apt-get ile bir ust surumu (mesela woody) kernel dahil
guncellenebilirmi?

> 3-Daha onceki iki denememde sergie debiani (110 mb 1cdlik olan) yuklerken
yuklemenin 1! 3% geldiginde(sanirim libc++ gibi bir dosyayi yuklerken)
bilgisayar donuyor bunun nedeni bilgisayarin fosil olmasindanmidir? :)