Re: Bir Kac Yeni Dokuman

* Recai Oktas [2004-09-07 23:45:35+0300]
> * Serdar Aytekin [2004-09-07 21:53:58+0300]
>
> Elinize saglik, gayet ozenle hazirlanmis bu belgeler inceledim.  Yeni
> kullanicilar icin cok yararli olacagina eminim.

> Bazi kucuk notlar:
> [...]
> * Nvidia suruculerinin kurulumunda 2.6 cekirdekle birlikte
>   -kolaylastirici- bazi onemli degisiklikler oldu.  Denemedigimden bu
>   konuda birsey diyemeyecegim, not etmek de yarar var.

Hmm, soyle bir komutla non-free nvidia suruculeri kolaylikla
kurulabiliyor (ben tam olarak boyle denemedim, ama sorun cikacagini
sanmiyorum):

    oxygen:~# apt-get install module-assistant
    [...]
    oxygen:~# module-assistant update
    oxygen:~# module-assistant auto-install nvidia

Bu arac /usr/src/kernel-source-* olarak daha onceden kurulu cekirdek
kaynaklarini otomatik taniyor.  Eger kaynak kodlar yoksa kurulu
cekirdege bakarak ilgili kernel-headers-* paketini otomatik olarak
kuruyor.  Gelecekte yapacaginiz derlemeler icin de otomatik guncelleme
imkani sunuyor.  Daha ayrintili bilgi icin:

    /usr/share/doc/module-assistant/HOWTO

(Nvidia disinda cok sayida cekirdek modulu de mevcut.)