Intel SRCZCR RAID karti

Selamlar,

Bir server+RAID karti satin almaya calisiyorum. Asil derdim "Intel SRCZCR RAID karti" (http://www.intel.com/design/servers/buildingblocks/srczcr/) ile. Server'da olmayan RAID-5 destegini saglamak icin bu Zero Channel karta ihtiyacim var.

Kartla ilgili olarak yukaridaki URL'deki sayfada "Operating-System Support" kisminda "Supported with Limited Compatibility & Validation" bolumunda "Debian* Linux 2.2r6" yaziyor.

Benim de planim Woody 3.0r2 kurmak. Bu surumde malumunuz kernel 2.4.18 geliyor. Acaba 2.2r6 ile calisan kart 2.4.18'le de zaten calisir mi diye tereddutteyim.

"Bu karti alma ben problem yasadim" ,
"3.0r2 ile falanca kartini kullaniyor, RAID-5 yapiyorum ve cok memnumum",
"Bu karti 2.4.18 kernel'le kullaniyorum ve problem yok" vs. gibilerinden deneyimleriniz/onerileriniz varsa ve paylasirsaniz cok sevinirim.

Tesekkurler,
Faruk Celik